چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۴۲۵۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

برپایی نمایشگاه انفرادی خوشنویسی در نگارخانه فانوس رازی

نگارخانه فانوس رازی نمایشگاه انفرادی آثار خوشنویسی خط ثلث و محقق امیر دلگشا را با تعداد ۲۲ اثر از این هنرمند، روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه افتتاح کرد.

برپایی نمایشگاه خوشنویسی در نگارخانه فانوس رازیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی انفرادی امیر حق‌گشا با تعداد ۲۲ اثر در رشته‌های خوشنویسی خط ثلث، محقق، ریحان و نستعلیق و در رشته نقاشی خط معرق، مشبک، منبت، قطعی که درجه فوق ممتاز را داراست روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه در نگارخانه فانوس رازی برپا شد.

حق‌گشا در رشته خوشنویسی خط ثلث، محقق، ریحان و نستعلیق و در رشته نقاشی خط معرق، مشبک، منبت، قطعی با درجه فوق ممتاز فعالیت دارد و به عنوان کاتب نمونه پنج دوره در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی انتخاب شده است. وی همچنین کتابت بیش از دو هزار متر مربع کتیبه، ساختن پنجره فولاد امام موسی کاظم، درب ورودی حرم حضرت جوادالائمة و کتابت قرآن به خط محقق و نسخ را در کارنامه دارد.

این نمایشگاه تا ۱۶ آبان ماه هر روز از ساعات ۱۰ تا ۱۷ برپاست وعلاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند به نشانی: خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی، نگارخانه فانوس مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس بگیرند.

نظر شما